joomla visitor

Je hoeft niet fit te zijn om te starten

maar wel starten om fit te worden!

Activiteiten bij GUNTHER'S Family Fit

 

Bodyshape Bootcamp Kick!
Sportfit 50+ X-treme Zumba
Pump! KidsFit Pilates
Street dance Spinning Yogalates 
 Circuit training  Spinning & Shape  YinYoga
 Body & Mind Yoga Burn/Power Yoga Strenght endurance spinning

 

Bodyshape

Deze les is zowel voor de beginnende als voor de gevorderde sporter geschikt. Het eerste gedeelte van de les is gebaseerd op vetverbranding en conditieverbetering, het tweede gedeelte is gericht op spierversteviging. De nadruk ligt op het verstevigen van de buik- en been en bilspieren. Op een gezellige manier train je je hele lichaam. 


Sportfit 50+

Sportfit 50+ is een aangepaste vorm van Bodyshape, waarin we rustigere muziek gebruiken, en de oefeningen meer op leeftijd aangepast zijn. Kom kijken tijdens een gratis proefles SportFit 50+. 


Pump!

Pump! is een pittige workout waarin oefeningen voor alle spiergroepen met een halterstang uitgevoerd worden en afgewisseld worden met een cardio element. Pump! is geen pasjes, Pump! is hard werken, dus geschikt voor vrouwen én mannen die diep willen gaan!


Circuittraining

De circuittraining is een zeer conditionele vorm van fitnesstraining in groepsverband; met elk fitnesstoestel moeten binnen anderhalve minuut zoveel mogelijk herhalingen gemaakt worden .
Hierdoor verbetert het spieruithoudingsvermogen, en worden de spieren verstevigd.

Terug naar boven


X-treme

Trainen met eigen lichaamsgewicht, krachttraining met gewichten, vechtsport, atletiek en gymnastiek in één les. Diverse oefeningen en combinaties in intervalopzet zorgen ervoor dat je het maximale uit jezelf kan halen. X-treme is een energieke workout en perfect voor vetverbranding, core training, uithoudingsvermogen en algehele fitheid.

Terug naar boven


Bootcamp

Laat je iedere week weer verrassen door nieuwe oefeningen en nieuwe uitdagingen met de Bootcamp. Door middel van deze intensieve en motiverende les bouw je met Bootcamp op een verantwoorde manier je conditie en spierkracht op. De Bootcamp les duurt 60 minuten en is onderverdeelt in 6 verschillende onderdelen; warm-up, armen, all-round, benen, buik en cool down. Ieder onderdeel bestaat uit 3 verschillende oefeningen die je ieder 1 minuut herhaalt. Vervolgens herhalen we ieder onderdeel 3 keer. Tijdens de oefeningen hebben we up tempo muziek op staan die ons de extra energie geeft om door te gaan.

Terug naar boven


Streetdance

Tijdens de lessen Streetdance worden de kids op een leuke, leerzame en enthousiaste wijze de nieuwste danspasjes en choreografieën aangeleerd. Maak kennis met Streetdance met een gratis proefles.

Terug naar boven


KidsFit

Deze les KidsFit is speciaal voor jongens en meisjes van 8 t/m 12 jaar. Het leuke van KidsFit is oa.: samen sporten i.p.v. alleen, elke week een andere workout. Met KidsFit zijn verschillende sporten in een leuke training verwerkt en lekker fit & gezond worden! Gratis proefles

Terug naar boven


Spinning

Spinning is het ideale indoor fietsprogramma voor iedereen die wil werken aan de conditie en/of wilt afslanken. Snel resultaat is mogelijk met dit Spinning-programma waarbij een hoge vetverbranding plaatsvindt. Ideaal dus voor de billen, buik en benen. Goede muziek zorgt voor de extra energie om je mee te nemen op de ideale fietsroute.

Terug naar boven


Spinning & shape

Deze les is een combinatie van spinning en bodyshape. Het eerste half uur starten we in de spinning zaal. Door de snellere opbouw van de les wordt er conditioneel maximaal getraind. Het tweede half uur bestaat uit spierverstevigende oefeningen voor het hele lichaam, buikspieren en uiteraard een cooling down.

Terug naar boven


Pilates

De Pilates-methode is de manier om je lichaam in vorm te brengen. Een uniek systeem van rek-en strekoefeningen dat meer dan negentig jaar geleden door Joseph H. Pilates werd ontwikkeld. De training op de mat leert ons dat het lichaam het beste en enige instrument is dat nodig is voor het bereiken van een goede lichamelijke conditie. Alle oefeningen van Pilates gaan uit van de spieren van de buik, onderrug, heupen en billen. Het zogenoemde ‘krachtcentrum”.

Terug naar boven


Body & Mind

In deze les beweeg je op rustige en krachtige muziek, met als doel jouw spieren sterker en flexibeler te maken. We doen oefeningen waarbij we werken aan het verbeteren van de kracht in bijvoorbeeld onze bovenbenen en onze romp. Daarnaast vormt stretchen een belangrijk onderdeel. Je komt meer in contact met jouw lichaam. Jouw coördinatie en flexibiliteit nemen toe en jouw stress vermindert. Aan het einde van de les maken we tijd vrij om onze geest en ons lichaam tot rust te brengen. Door het harde werken verlaat je met een voldaan, maar zeker ontspannen gevoel de les!

Terug naar boven


Yoga Burn/Power Yoga

Door de herhalingen en series van oefeningen is dit een fysieke en pittige vorm van yoga, waar je leniger, beter gevormd én sterker van wordt. Yoga Burn brengt lichaam en geest in balans en geeft meer (veer) kracht in het dagelijks leven. Door de opties die gegeven worden is het zowel geschikt voor beginners als voor gevorderden.

Terug naar boven


Kick!

Bij Kick! maak je boks- en traptechnieken op een Kickbag (een soort verplaatsbare bokszak) waardoor je het hele lichaam verstevigt, zowel buik, billen, benen en bovenlichaam.
Je werkt veel samen en motiveert elkaar, er wordt echter op geen enkel moment met een sparringpartner gewerkt. Iedereen kan meedoen en op zijn of haar eigen niveau en tempo werken.

Terug naar boven


Zumba

De naam zumba komt uit het Colombiaans-Spaans, waar het zoveel betekent als snel bewegen en lol hebben. Zumba is een fitnessprogramma dat is gebaseerd op Latijns Amerikaanse dans, zoals de salsa, merengue, samba en cubia. Het is opgezet door de Colombiaanse danser en choreograaf Alberto "Beto" Perez uit Miami . Bij Zumba doe je dansoefeningen op muziek.

Terug naar boven


Yogalates

Yogalates is een combinatieles van yoga en pilates, toename van flexibiliteit en energie, aandacht voor houding en ontspanning.

Terug naar boven


YinYoga

Een zachtere yoga vorm die meer gericht is op het flexibel maken van het bindweefsel, de yogahoudingen worden 3-5 minuten aangehouden, de energie kan daardoor beter stromen.

Terug naar boven


Strenght endurance spinning

Strenght Endurence Spinning is een spinning les met de focus op jezelf, zoek je grenzen op, fiets alsof je bergen beklimt met ontspanning tussen door.

Terug naar boven